CartDin varukorg är tom!  

Välkommen till Lovely to Wear webbshoppen!

Moms visas:

Köp- och leveransvillkor

Du som kund har enligt distans lagen 14 dagar öppet köp.Varan du returnerar skall ha etikett kvar ,vara oanvänd.Vid REA tillämpar vi 7 dagar. 

Om du som kund vill nyttja öppet köp skall varan vara i retur hos oss inom 3 veckor från det att vi skicka varan till dig ,du som kund står för retur frakt.

Ev fel på varan skall meddelas säljaren inom 5 dagar från mottagandet, vi står för retur frakt om varan är skadad .Anmäl skadad vara till vår mail: jannica@lovelytowear.se innan du skickar tillbaka.

Då vi arbetar mycket med onesize ,provar vi modellerna för att du som kund skall slippa fel köp och onödiga byten pga fel storlek.

 

 


 

Leveransvillkor:

Vi hanterar ordrar alla dagar i veckan vi skickar via Postnord och Dhl alla dagar i veckan ,extra brådskande kontakta oss.Ditt paket lämnas in hos Posten eller Dhl och går att spåra .Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget. Vill du få din vara skickat utan möjlighet till att spåra försändelse med vanligt brevporto avsäger vi oss ansvar om din vara ej kommer fram.

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss. Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (paket ca 1 mån., brev 14 dgr), så fakturerar vi dig 350 kr för vårt arbete med hantering av varorna.

Fraktkostnaden för en beställning debiteras efter den faktiska vikten - detta sker automatiskt i webbutiken och kostnaden för frakten redovisas i kassan. Prissättning sker efter postens portotabell för brev och paket. Vid större ordrar kontakta oss så kan vi diskutera bästa frakt hantering.

 

Ångerrätt/Reklamation:

Vi följer lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets rekommendationer. Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt.Du betalar själv returfrakten. För återbetalning - ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.

 

Betalningsalternativ:

- Klarna Checkout

Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som kan erbjudas dig. Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna eller någon av Klarnas samarbetspartners den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken.

Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning via bank. Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ.
 

- Klarna Faktura
När du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.

  • Få alltid hem varan innan du betalar
  • Betalningstid - alltid 14 dagar
  • Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  • Alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen*
  • Ladda ner dina fakturor frå%3
Drift & produktion: Wikinggruppen